Sociale Veiligheid en omgaan met agressie U15-1

€ 200.00 excl. BTW

Doel opleiding:
Chauffeurs zijn het visitekaartje van de onderneming. In deze enerverende cursus worden de chauffeurs getraind om als ambassadeur van je onderneming op te treden. Hoe presenteert de chauffeur zich tegenover de klant? Wat is een representatief voorkomen en hoe kan de chauffeur dit vertalen naar zijn of haar eigen werk? Tevens is er aandacht voor omgang met agressie en weerstand in de praktijk. Aan het eind van deze training is de chauffeur in staat om je bedrijf professioneel te presenteren en is je bedrijf een aantal capabele ambassadeurs rijker.

€100,00 Soob Subsidie

Direct inschrijven

Verdere informatie

Inhoud opleiding:

Theorie:

  • Communicatie als onderdeel van dienstverlening
  • Klanthouding, omgang met de klant
  • Eerste indruk is de beste
  • Klanten helpen is een mindset
  • Omgang met agressie en weerstand
  • Vaardigheden om agressie tegen te gaan
  • Social media protocol

Praktijk:

  • Klantvriendelijk communiceren
  • Feedback geven en ontvangen
  • Conflict en stresshantering
  • Omgaan met agressie

Zaterdag

21-09-2019

8.00 - 16.00

Vroomshoop

OOK ZIN IN EEN PRAKTISCHE TRAINING?

Bel ons op 0546 - 646 414

Bekijk meer contactinformatie
Algemene voorwaarden